INTERNATIONAL MOTOCYCLE RACE CHAMPIONCHIP (IMRC)

Richard Karnok 24

Máme tu rok 2013 a s ním aj novinky pre nasledujúcu motoristickú  sezónu. Na základe veľmi úspešnej predošlej sezóny a následného záujmu zo strany okolitých štátov, sme sa rozhodli pre usporiadanie šampionátu pre krajiny V4 pod názvom

    • INTERNATIONAL MOTOCYCLE  RACE CHAMPIONCHIP ( IMRC)

je to šampionát dvojdňových podujatí, pod ktorým sa budú jazdiť nasledovné seriály pretekov:
Slovenský Pohár Cestných Pretekov Motocyklov SP CPM ( SSP 600,SBK )
Medzinárodné Majstrovstvá Slovenskej Republiky MMSR
(125 SP,SSP 600, STOCK 600,STOCK 1000, SBK )
Maďarské Národné Majstrovstvá K2 ( SSP 600,SBK )
Medzinárodné Maďarské Majstrovstvá OB (125 SP,SSP 600, STOCK 600,STOCK 1000, SBK )

V prípade účasti viac ako 6 jazdcov z jednotlivých krajín CZ ,PL ,AT a IT, urobí Slovakia Racing agentúrne národné vyhodnotenie danej krajiny v rámci šampionátu  IMRC .

  • LICENCIE

Pre slovenských jazdcov je na celý šampionát IMRC potrebné zakúpenie národnej licencie typu ,,B“, ktorá platí zároveň aj pre SP CPM a MMSR.
Licencia typu ,,A“ je potrebná len pre jazdcov, ktorí sa zúčastnia aj podujatia Alpe Adria.
Slovakia Racing na šampionát IMRC akceptuje medzinárodné aj národné licencie krajín
materskej národnej federácie (FMN) z CZ,PL, IT ,AT ,ako aj ostatných krajín EÚ.
Zahraničným jazdcom, ktorí nie sú držitelia licencie svojej krajiny, zabezpečí agentúra
Slovakia Racing licenciu typu ,,B“ aby sa mohli zúčastniť šampionátu a boli tak vyhodnotení ako slovenskí jazdci.
K zakúpeniu slovenskej licencie je potrebné, aby sa zahraniční jazdci preukázali potvrdením FMN, že nie sú vlastníkom inej licencie, ako aj súhlasom k vydaniu licencie.

  • KALENDÁR PRETEKOV

TERMÍNY  IMRC

dátum 

okruh 

13.-14.04.2013

      Slovakia Ring var.4

18.-19.05.2013       Hungaroring
06.-07.07.2013       Brno
03.-04.08.2013       Pannoniaring
07.-08.09.2013

    Slovakia Ring var.1

12.-13.10.2013

    Slovakia Ring var.4

V rámci slovenských termínov sa bude vždy v 1. deň podujatia jazdiť aj Endurance určený pre 2-3 členné tímy.

Endurance nie je povinný a nie je započítaný v cene štartovného.

  •  ŠTARTOVNÉ

Pre triedu 125 SP:
V prípade predplatenia štartovného na celý seriál – 450,- € ( 90,- € na 1 podujatie/1 deň)
    – termín BRNO nie je súčasťou sezónneho predpredaja prihláška tu
V prípade zaplatenia štartovného do uzávierky prihlášok – 100,- € na 1 podujatie/1 deň
V prípade zaplatenia štartovného v deň podujatia – 110,- € na 1 podujatie /1 deň

 

Pre ostatné triedy Slovenský Pohár CPM a MM SR:

V prípade predplatenia štartovného na celý seriál – 1200,- € ( 160,- € na jedno podujatie/ 2 dni  prihláška tu
V prípade zaplatenia štartovného do uzávierky prihlášok – 180,- € na 1 podujatie/2 dni
V prípade zaplatenia štartovného v deň podujatia – 220,- € / na 1 podujatie/ 2 dni

Na Endurance:
V prípade 2 hodín – 60 €/ 1 tím
V prípade 3 hodín – 90 €/ 1 tím

Štartovné na Endurance sa platí v deň podujatia .

  •  CENY A ODMEŇOVANIE

 finančné odmeny seriálu MMSR pre triedu 125 SP :

Tabuľka finančných odmien na každom podujatí .

Umiestnenie  

Odmena

1. miesto

100€

2. miesto

90€

3.miesto

80€

4.miesto

70€

5.miesto

60€

6.miesto

50€

7.miesto

40€

8.miesto

30€

9.miesto

20€

10.miesto

10€

– finančné odmeny seriálu MMSR pre triedy SSP 600, Stock 600, Stock 1000 a SBK:

Tabuľka finančných odmien na každom podujatí – pre jednotlivé kubatúry.

Umiestnenie  

Odmena

1. miesto

180€

2. miesto

140€

3.miesto

120€

4.miesto

100€

5.miesto

80€

6.miesto

60€

7.miesto

50€

8.miesto

40€

9.miesto

30€

10.miesto

20€

 

-ceny  seriálu  SP CPM pre triedy SSP 600 a SBK:
Tabuľka cien na konci seriálu pretekov –  koncoročné medzinárodné vyhodnotenie.

Umiestnenie

Odmena

1. miesto

1000€

2. miesto

Skúter 125ccm

3. miesto

Stan 3×6 m

4.miesto

Sada pneumatík

5.-10.miesto

Poukazy na zľavnené štartovné pre ďalšiu sezónu

 


-ceny  seriálu Endurance:

Tabuľka cien na konci seriálu pretekov –  koncoročné vyhodnotenie.

Umiestnenie

Odmena

1.tím

Hodnotné ceny

2.tím

Hodnotné ceny

3 tím

Hodnotné ceny

Celkovo budú jazdcom v rámci  IMRC vyplatené odmeny vo výške viac ako 25.000,- Eur.

  • Propagácia seriálu  IMRC

Po uzávierke s partnermi zverejníme spôsob medializácie a prezentácie IMRC, ako aj samotných jazdcov.

 

  • Vzorový časový harmonogram  IMRC 2013

1.Deň

8:30

8:50 125 MMSR Free practice

8:50

9:10 600 MMSR Free practice

9:10

9:30 1000 MMSR Free practice

9:30

9:50 600 SP Free practice

9:50

10:10 1000 SP Free practice

10:10

10:30 125 MMSR Free practice

10:30

10:50 600 MMSR Free practice

10:50

11:10 1000 MMSR Free practice

11:10

11:30 600 SP Free practice

11:30

11:50 1000 SP Free practice

11:50

12:30 Lunch time

12:30

12:50 125 MMSR Qualifying

12:50

13:20 600 MMSR Qualifying 1.

13:20

13:50 1000 MMSR Qualifying 1.

13:50

14:10 600 SP Free practice

14:10

14:30 1000 SP Free practice

14:35

15:10 125 MMSR  RACE 1  6 laps

15:15

16:00 600 MMSR    RACE 1  10 laps

16:05

16:50 1000 MMSR    RACE 1  10 laps

17:00

19:00 For All 2 Hours Endurance Race
2. Deň

9:00

9:20 600 SP Free practice

9:20

9:40 1000 SP Free practice

9:40

10:00 600 MMSR Free practice

10:00

10:20 1000 MMSR Free practice

10:20

10:40 600 SP Free practice

10:40

11:00 1000 SP Free practice

11:00

11:20 600 MMSR Free practice

11:20

11:40 1000 MMSR Free practice

11:40

12:00 600 SP Free practice

12:00

12:20 1000 SP Free practice

12:20

12:50 600 MMSR Qualifying 2.

12:50

13:20 1000 MMSR Qualifying 2.

13:20

14:20 Lunch time

14:20

14:40 600 SP Qualifying

14:40

15:00 1000 SP Qualifying

15:00

15:45 600 MMSR RACE 2  10 laps

15:45

16:30 1000 MMSR RACE 2  10 laps

16:30

17:15 600 SP RACE 1  10 laps

17:15

18:00 1000 SP RACE 1  10 laps

Endurance je nelicencovaný pretek a bude sa jazdiť na termínoch ,ktoré sú na Slovakia Ringu.

Viac informácií tu

 

24 komentárov k článku “INTERNATIONAL MOTOCYCLE RACE CHAMPIONCHIP (IMRC)

  1. 1) V základných informáciách sa píše, že vyhodnotenie seriálu môže byť vtedy, keď budú minimálne 4 podujatia s počtom aspoň 6 pretekárov v triede.
    Myslí sa tým 6 pretekárov v konečnej tabuľke alebo na preteku alebo na štarte preteku alebo prebratých administratívne a technicky. Nie je to vôbec jedno!
    Tiež sa tam uvádza, že vyhodnotenie preteku môže byť ak sa ho zúčastnilo minimálne 6 pretekárov. Teda by mali byť prebratý a mali by aj odštartovať !
    To platí asi pre MM-SR. Pre avizované vyhodnotenie „národného“ majstra, ktorí je držiteľom licencie SMF t.j. nemusí byť slovenský pretekár, bude aký klúč na pridelovanie bodov ?
    Ak si predstavím, že bude 6 jazdcov (HU,CZ,AT,….), z toho 1 držiteľ licencie SMF ( naschvál píšem oveľa menší počet ako 6), bude mať zarátavané tieto body do M-SR ?
    2) 20 minútové tréningy sú podľa mňa len opticky 20 minút a skôr by som povedal, že tu platí „relativita“ času.
    Medzi tréningami nie sú zaradené prestávky na „bezpečnosť“ a na dojazdové kolo po odmávaní posledného v tréningu. Teda ak odmávnu prvého, posledný bude odmávaný o asi 2:30 min neskôr a ten obíde ešte kolo za 2:30 t.j. zoberie sa čas z nasledujúceho tréningu minimálne 5 min. Ak sa odmávnu skôr, sú okrátení z tých 20 minút. Pri výjazde tiež sa nepúšťa hromadne a trvá chvíľku, kým sú jazdci na trati, hoci by prišli na čas na výjazd z boxov. Po výjazde sa najprv minimálne 2-3 kolá každý zahrieva (stroj aj jazdec), dá si 3 ostré kolá (nanajvýš 4) a bude pravdepodobne odmávaný, ak sa bude chcieť dodržať časový harmonogram.

    1. tibor..musia byť odjazdené aspoň 4 podujatia s minimálne 6timy jazdcami v danej triede alebo kubatúre , aby bolo vyhodnotenie serialu…
      vyhodnotenie preteku ,tak isto min.učasť 6 jazdcov…učasť na preteku my jazdci rozumieme že to odjazdíš nie odpozeráš…
      MM SR-tak isto v rámci medzinárodného preteku musí byť pre vyhodnotenie majstra republiky min.6 jazdcov s licenciou SMF….ak je menej ,tak jazdcom sú započítané body len do medzinárodného bodovania….
      časový harmonogram fungoval celú sezonu 2012 a nie len u nás …myslím ,že bude fungovať ďalej ,ale samozrejme sme otvorený pripomienkam jazdcov prípadne kozmetickým úpravám…

      ŠP

  2. Parada prvy trening v sobotu 9:30 aspon sa mozem vyspat 🙂 A inak preco SP ma 20 min kvaldu a MMSR 30m ? :))

  3. skoda ze to nedelate s CEMC – takhle mohlo byt treba o dva zavody vic a bylo by to super

      1. rozumne a logicke – jet v rijnu na slovakiaring je blbost – vymyslet to jde – na obou stranach si myslim ze jsou rozumni lide a vy jste davno dokazali ze motosport delat umite a chcete ho delat – diky

    1. AK bude menej jazdcov tak je mozne zlucit kubatury…ale v tom pripade by sa menilo viac veci ale some optymista a dufam ze jazdci nesklamu….take to podmienky su neni nikde

      sp

      1. V čom lepší ?
        1. Organizátor zverejnil všetko to, čo najviac zaujíma jazdcov
        2. Regionálne sú zavody bližšie – teda aspoň pre nas je Slovakiaring, Pannonka a Hungáč bližšie ako 3x Nemcka
        3. Poznáme základné – cenu závodov, časový harmonogram, odmeny…..
        4. Zahraniční jazdci vedia že sa akceptuje ich licencia

        Zato u CAMCU vieme len to že je to brána do sveta v ktorej neplatia zahraničné licencie !

        1. V com to bude lepsie uz vieme a jazdci tiez vedia vsetko co ich zaujima.
          Ja by som sa chcel spytat ci vas zaujima aj obycajny fanusik, ktory sa pride pozriet na zavody ? Ci pre nich to nie je ? Co bude pre nich pripravene som sa nedocital.
          Nie je niekedy menej viac ? Bude tolko serialov SPCPM,MMSR,K2,OB v sampionate pre ludi zaujimavych a hlavne prehladnych ?

          1. čo sa divákov týka ,tak áno diváci sú veľkou súčasťou pretekov a silnou podporou….máme pripravený marketing na prezentáciu pretekov a jazdcov a pritiahnutie divákov… budeme to robiť v takom rozsahu na čo budú prostriedky pretože to je hodne drahá záležitosť…v prvom rade musíme podporiť jazdcov a potom ostatné aktivity…ľudia si to nebudú pliesť je to na nás ,ako od komunikujeme šampionát…v prvom rade to je medzinárodný závod na ktorom by mali podporiť slovenských jazdcov a tak nejak to budeme podávať..rátame aj s nejakým sprievodným programom na slovenských termínoch atď:

    1. no uz sem si to spletl a myslel sem si ze to spojili dohromady !! to by byla teprve bomba! tak se jezdci budou tristit a to dobre neni!

      1. spojit to..to by bolo super a samozrejme o tom rokujeme, prave preto mame v kalendari aj, ako variantu Brno a chceme si v tejto sezone vymenit navzajom aspon jeden termin my do brna oni zasa k nam raz …je to rozpracovane…ale do buducna to urcite vyzera na dobru spolupracu zo susedmy…

        sp

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.