Slovakia Racing vypredal podujatie Fun Cup

Richard Karnok 2

Niekto rád dovolenkuje pri mori, iný zas na horách, no motorkári sú celkom iná kasta. Stráviť krásny slnečný deň na pretekárskom okruhu by nevymenili ani za tú naj dovolenkovú destináciu. A keď sa im naskytnú podmienky, aké pre nich 17. júla na Slovakia Ringu pripravila agentúra Slovakia Racing, bez váhania húfne smerujú na pretekársky okruh.

Dôkazom je aj to, že už dva dni pred podujatím museli organizátori zastaviť registrácie, keďže chceli zabezpečiť, aby si mohli všetci dosýta zajazdiť a nemusela byť pridaná ďalšia skupina jazdcov, čím by boli obratí o tradičnú veľkú porciu kilometrov na dráhe. Cena 80 EUR v predpredaji a dobré meno organizátora boli dostatočným lákadlom a zárukou, že podujatie bude stáť zato. Na Slovakia Ringu sa tak stretlo 256 motorkárov prevažne zo Slovenska, Českej republiky a Poľska, pričom nechýbali ani zástupkyne nežného pohlavia, z ktorých najúspešnejšie organizátori zo Slovakia Racingu aj ocenili a snáď tým zároveň motivovali ďalšie záujemkyne o Fun Cup v budúcnosti. Tentoraz z nich bola najúspešnejšia Petra Speváková.

Po celý deň prebiehali kvalifikácie jazdcov v štyroch skupinách, pred pretekmi ale boli účastníci zadelení dokonca do piatich skupín, aby sa všetkým  motorkárom ušlo zúčastniť sa samotných pretekov, čo je aj cieľom tých, ktorí Fun Cup pripravujú. Najúspešnejším jazdcom dňa sa stal Ľudovít Haňo, ktorého sme po dlhom čase radi videli na pretekárskej trati. Snáď ho bude víťazstvo motivovať k častejším návštevám pretekárskych podujatí.

Motorkári sa aj tentoraz mohli spoľahnúť na plný servis od Slovakia Racingu, okrem spomenutej skvelej predpredajnej ceny na nich čakal Catering či transpondér v cene štartovného. Ďalšou vymoženosťou pre jazdcov bola možnosť zakúpiť si hneď na mieste profesionálne fotografie z pretekárskej trate.
Vyšší punc dodala podujatiu aj spoločnosť FMoto Bavaria, keď predvádzala nové modelové rady BMW a majiteľov motocyklov tejto bavorskej značky, ktorí jazdili na Fun Cupe, podporila zľavou na štartovnom a jazdili tak len za cenu 30 EUR.
Rovnako spoločnosť Monster, ktorá je aj partnerom seriálu IMRC, podporila Fun Cup a prispela tak k osvieženiu a pitnému režimu zúčastnených.

Pohľad na zaplnený paddock Slovakia Ringu bol fascinujúci a pokiaľ ste to teraz nezažili,  nezabudnite prísť na ďalší Fun Cup. Ten sa koná už 5. augusta.

2 komentárov k článku “Slovakia Racing vypredal podujatie Fun Cup

  1. Jen tak dál, ale hlavně aby zůstali i motoristického sportu a měli ho rádi, jako ti staří kozáci, určitě se přijedu podívat.
    Ať se všem daří, jinak přeji příjemné a hezké dny.

Napísať odpoveď pre Antonin Malaník Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *