Tretia trojica slovenských pretekárov vám prezradí odpovede na otázky o uplynulej a nadchádzajúcej sezóne.
1. Ako hodnotíte uplynulú sezónu?
2. Aké sú vaše plány a ciele pre rok 2013?
——————————————————————————————
Vladimír Petrovič, Slovenský pohár CPM (125 SP):
1. Tento rok som sa rozhodol pre Slovenský pohár, v ktorom bola otvorená aj trieda 125 SP a nakoniec som zhodnotil, že som urobil dobre. Užil som si toho, aj keď ma mrzelo že zo strany českých pretekárov nebol očakávaný záujem aj napriek primeranému štartovému . Skončil som v celkovom hodnotení na druhom mieste a polepšil som si zase trošku svoj čas. Takže z mojej strany maximálna spokojnosť. Chcem poďakovať aj organizátorovi , myslím že organizácia bola super a za dané štartovné si mohol zajazdiť každý do sýtosti. Okrem Slov. pohára som sa zúčastnil dvoch pretekov Troliga Bus Cup-u v triede 250 open samozrejme so 125-kou. Prvé preteky sa išli v Brne a bol to asi najväčší zážitok. Vidieť v dvojtaktnej triede na štartovej čiare 46 jazdcov, to sa dnes už tak často nevidí!!! Druhý preteky boli na Slovakia Ringu, ale už s menšou účasťou. Tretie a teda posledné preteky som vynechal pre tento šport zo známeho dôvodu – nedostatku financií. Aj napriek tomu som ale skončil celkovo na 10. mieste v triede 125SP.
2. Plány na rok 2013 to je už tvrdší oriešok. Začnem asi takto: v sezóne 2011 sa v triede 125SP dalo zajazdiť na dvoch podnikoch. Jedným bola Adria, pri ktorej sa išiel aj „majstrák“ a druhým bol český road racing na prírodných tratiach. Ale v tejto sezóne, teda 2012 už bolo možné si zajazdiť v Adrii , Slovenskom pohári, Troliga Bus Cup-e a v českom road racingu. Teda zrazu sa objavili štyri súťaže!!! No a som pri sezóne 2013, kedy k týmto podnikom pribudne ešte ďalší , „Stredoeurópsky šampionát “ poriadaný CAMS-om. Je teda otázne, či tak široký výber bude prínosom, alebo totálne rozporcuje daný počet pretekárov a vo výsledku to bude len na škodu. Môj plán je ísť Troliga Bus Cup, ale tentoraz už nie so 125-kou, ale pripravujem doma Apriliu 250SP. Ak budú financie, tak by som rád išiel celý tento seriál, ktorý by mal mať štyri podujatia. V tomto mám jasno a to je zároveň asi najväčšia zmena do novej sezóny. V triede 125SP (keď je teda tak široký výber) sa budem rozhodovať podľa výšky štartového a podľa toho, aký bude záujem zo strany pretekárov , teda budem si vyberať preteky, o ktoré bude najväčší záujem.
——————————————————————————————
Tomáš Svitok, SK Energy Team (FIM Cup Superstock 1000):
1. Pre mňa to bola najtažšia sezóna akú som kedy zažil, toľko smoly naraz, či technika, pády, zranenia… Takže som z toho smutný, lebo ciele boli niekde úplne inde…
2. Plány sú jasné, chcem zostať tam kde som a pilne už na tom pracujem zo všetkých síl. Teším sa na nový model Panigale, ale viem, že nás čaká veľa nového a tažkého, no ja chcem aby to bola moja najlepšia sezóna akú som kedy mal. Preto sa už na ňu teším a urobím všetko čo sa bude dať.
——————————————————————————————
Mário Zajac, Junior Moto Academy, MM SR Mini Moto (trieda Junior A):
1. Uplynulú sezónu hodnotím veľmi dobre. Mojím cieľom bolo naučiť sa jazdiť na motorke, čo sa mi za pomoci trénera Čerma podarilo a dostal som sa až tak ďaleko, že mi dal možnosť jazdiť slovenské majstrovstvá, za čo som veľmi vďačný.
2. Mojím cieľom je stále sa zlepšovať, odjazdiť celú sezónu, skúsiť aj nejaké preteky v Čechách a snažiť sa dosiahnuť čo najlepšie výsledky.