Michal Puškár sa obracia ku svojim kolegom so žiadosťou

Richard Karnok 10

Keďže nás budú v roku 2013 čakať zmeny v alpsko-jadranskom šampionáte, náš úspešný pilot triedy 125 SP Michal Puškár je jedným z tých, ktorých komisia šampionátu oslovila s prosbou o pomoc pri riešení budúcnosti. Michal je presvedčený, že k dôležitým otázkam by mali dostať možnosť vyjadriť sa aj ostatní jazdci a preto prichádza s nasledujúcou žiadosťou:

 

Budúci rok príde k zmenám v UEM AA šampionáte vo všetkých triedach. Pri doteraz poslednom podujatí v Rijeke som bol oslovený komisiou šampionátu UEM AA, aby som predniesol návrhy ohľadom dvojtaktných tried a budúceho ročníka, ktoré by mali pomôcť šampionátu. Preto sa chcem obrátiť na vás jazdcov so žiadosťou o návrhy, predstavy a postrehy, ktoré by mali byť zapracované do budúceho ročníka. Chcem osloviť aj jazdcov prírodných okruhov, aby naznačili za akých podmienok by boli ochotní vstúpiť do šampionátu, teda výška poplatkov, počet pretekov, technické predpisy, atď.
V prípade záujmu ma kontaktujte na adrese info@michal-puskar.com.

Ďakujem

Michal Puškár


10 komentárov k článku “Michal Puškár sa obracia ku svojim kolegom so žiadosťou

  1. tak podla mna najdolezitejsie su vtomto zmysle urcite financie a podpora. co sa tyka toho ze budu uz len -600 a +600 sa mi zda troska obmedzujuce, lebo niekto nema aby mohol jazdit supersport ktory je velmi vela penazi ako trebars stockosporti. som zvedavy na zmeny ktore chce ucinit komisia

  2. Risso ja kdyz dojedu na drom tak co se tyka dvoutaktu tak je vsude klid – je pravda ze kluci co jezdi bednu tak se s nikym nebavi ale ten „póvl“ jako su ja a ostatni tak jak rikas tam je to v pohoda a parta. Penezma si nemyslim ale ma to vliv – oproti road racingu to zase tak rozdilne neni – je warmup a trenink pul hodiny-na prepocet asi o tisicovku na cesky koruny maximalne rozdil-podle meho nazoru je problem jinde. Hodne lidi ale kouka na to startovny.Z roads jedou alpe kluci z ostravska s spckama a par nas brnaku s Gp. ja pokud si mohu vybrat tak pojedu radej dromy a roads ktery budu chtit-nedelam v tom rozdil ale nekdo ano. Atmosferu nelze srovnavat a marketing uz vubec jestli to mohu takto rict. S michalem komunikace probiha-soudruhy z alpe adria ale neznam-do hlavy jim nevidim a mozna je to uzavrena spolecnost

    Jak pises s Mostem tak tomu uz se jenom smeju-jednak soudruh ¨Žito“ opet dokazuje ze mu jde hlavne o motocyklovy sport a ze mu jde hlavne o jezdce :-)Kazdopadne tato informace jeste nikde nni ofiko tak su zvedavej kdy s tim prijdou 🙂

    A Acr do ceho sahne to posere tak jaky ma vyznam mit na dromu zavody 4 trid ? 🙂 to jako se pojede na dvacet kol ? 🙂

    Sem se nejako rozepsal tak se predem omlouvam ze je to dlouhy …. 🙂

  3. krom toho se mi zda trosku diskutabilni jedna vec – na road racing je schopne dojet 15 Gpcek a 60 Spcek a na Alpe Adrii ? ……….. Cim to asi je ?

    1. Peniazmi. Preto Michal chce vedieť názory Vás jazdcov aké sú Vaše možnosti. Okrem toho, na roadracingu sa vytvorila skvelá partia, je tam celkom iná atmosféra.

  4. no a to se potom risso pojede kolik zavodu za vikend:-) udelat ze 4 trid dve ….. 🙂 nebo co vymysli – podle mne ideal udelat dvakrat brno,slovakiaring a snad i most a po ptakach – rijeka a poznan tam nejede skoro nikdo a do madarska taky moc ne …..

    1. Nie je to žiadna novinka, už tento rok to takto chceli ísť Rakúšania a takisto AČR. Neviem či by sa to riešilo napríklad dvomi jazdami alebo ako, ale nebolo by ani treba, aspoň by sme bývali skôr doma z pretekov 🙂 🙂 🙂 Inak, „skvelá“ správa, v Moste neakceptujú licencie ČSMS, ide sa to riešiť. Zdochínajúca sviňa kope ako sa len dá. To je chrapúnstvo najhrubšieho zrna…

  5. tak za me bych dal jen pravidla-obsah motoru,(zachovany standardni valec ktery muze byt upraven,klikova skrin seriova), vaha motorky, prumer karburatoru 28 mm, zbytek bych neresil

  6. Ahoj Michal , mohol by si trochu objasniť “ Budúci rok príde k zmenám v UEM AA šampionáte vo všetkých triedach .“ ??
    A ešte sa chcem spýtať , prišla aj komisia s nejakým návrhom ?

Napísať odpoveď pre bart.john Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *