IMRC: Dôležité informácie pre jazdcov a odpovede na najviac kladené otázky

Richard Karnok 12

V prvom rade chceme upozorniť na nový web s aktualizovanými informáciami. Pre jeho správne zobrazenie je potrebné stlačiť tlačidlo F5,aby sa vám zobrazila nová verzia stránky. Ako ste si všimli, názov šampionátu CERRC sme museli z dôvodu pravidiel UEM zmeniť na IMRC.

1.Finančné odmeňovanie MM SR do 10-ho miesta platí pre každú jednotlivú kubatúru.

2.Licencie-akceptujeme všetky z krajín EU. Slovenská licencia typu ,,B“ platí na celý šampionát a teda aj pre SP CPM aj MM SR. Všetci jazdci vlastniaci licenciu svojej krajiny alebo slovenskú licenciu typu ,,B“, môžu jazdiť šampionát IMRC a taktiež si môžu vybrať či sa zúčastnia národných majstrovstiev SP CPM alebo medzinárodných majstrovstiev MM SR. Pre MM SR musia jazdci na prvej kvalifikácii dňa 13-14.04.2013  pre kubatúru -600 dosahovať časy minimálne 2:24 a pre kubatúru 1000 minimálne 2:21 a menej.

3.Licencie pre zahraničných jazdcov– Pre zahraničných jazdcov, ktorí nevlastnia licenciu svojej národnej krajiny v prípade záujmu zabezpečíme slovenskú licenciu typu ,,B“ a jazdec môže plnohodnotne odjazdiť náš šampionát s bodovaním aj odmeňovaním. Žiadosť o udelenie licencie nám zasielajte na info@slovakiaracing.sk!!! K žiadosti je potrebné doložiť potvrdenie od domovskej federácie o tom, že nie ste vlastníkom licencie svojej krajiny.

4.Nákup licencií –je možný na stránke SMF http://www.smf.sk/licencie/
Odporúčame Vám ich skoré zakúpenie, aby ste si mohli rezervovať aj svoje štartové číslo. Ich nákup je možný do termínu prvého preteku IMRC teda do 13.04.2013

5.Predaj licencií– Slovakia Racing Vám aj v tomto roku zabezpečí predaj licencií priamo na okruhu a to nasledovne :12.4.2013 od 12:00 do 13.4.2013 do 12:00 hod. K dispozícii bude v tomto termíne aj lekár ,u ktorého si môžete za poplatok 20 € spraviť lekársku prehliadku potrebnú k licencii.

6.Termíny pretekov IMRC –kalendár podujatí je už uzavretý ,je doplnený o pretek na okruhu v Brne a následne bola na základe toho upravená cena na predpredaj celého šampionátu.

7.Prihlášku pre celý šampionát IMRC za cenu v predpredaji nájdete tu: http://www.slovakiaracing.sk/celorocne-predplatne/
Prihlášky v predpredaji na IMRC pre 125 SP nezahŕňajú termín v Brne. Ak nám v Brne na tomto termíne umožnia účasť aj pre 125 SP, termín bude doplácaný individuálne.
O všetkom budeme včas informovať.

8.Prihlášky na predpredaj jednotlivých termínov uvedieme na stránku v priebehu tohto týždňa.

9.Dodatky k technickým pravidlám AA – Šampionát budeme jazdiť podľa technických pravidiel Alpe Adria v ktorých je uvedený povinný hliníkový alebo oceľový kryt motora, pre tento rok 2013 budú akceptované aj karbónové kryty.
V každom prípade však odporúčame kryty hliníkové!!!

10.Technické preberanie motocyklov na šampionáte IMRC –na prvom preteku prebehne technické preberanie ,na ktorom bude na motorku zavedená plomba. Následne na ďalších podujatiach IMRC sa budú kontrolovať už len plomby a tým pádom predídeme zdĺhavému technickému preberaniu motocykla. Motocykel bude musieť podstúpiť ďalšiu kontrolu len v prípade jeho väčšieho poškodenia a následnej opravy.

11. Samozrejmosťou je, že na podujatiach Slovakia Racing je pre jazdcov v cene štartovného zahrnuté  občerstvenie a pitný režim.

Všetky potrebné informácie budeme priebežne dopĺňať na našej web stránke www.slovakiaracing.sk,  preto Vám odporúčame jej pravidelné sledovanie :-).

Športové pravidlá šampionátu IMRC budú uvedené na stránke už tento týždeň!

Tím Slovakia Racing
Slovakia Racing spol. s.r.o.
Vyšehradská 4, Bratislava 85106
Office: ul.Svornosti 43,Bratislava 82106
Poštová adresa: Rovinka 942 Rovinka 900 41
e-mail:info@slovakiaracing.sk
tel. kontakt:+421 918 736 557

12 komentárov k článku “IMRC: Dôležité informácie pre jazdcov a odpovede na najviac kladené otázky

  1. Pokial ja viem nie je podstatne či sú kryty karbonove alebo nie, podľa predpisov alpeadria musia byt upevnene skrutkami a nesmú byt len lepene aby pri páde nezostali na trati. Takze ak by ste mali duralove nalepene silikonom u nás na SK by to prešlo avšak inde nie. Doporučujem predpisy prekladat z cudzieho jazyka niekym kto ho ovláda a nespoliehat sa na Google prekldac.

    1. kryty …nakoniec tu riešime niečo čo by sme aj nemuseli….ok ,ale chcem povedať iné…

      Vážený jazdci informácie ,ktoré zverejňuje Slovakia Racing su platné a nikto ich nebude spochybňovať nikto nebude demotivovať jazdcov ,ktorý chcú jazdiť na našich podujatiach.Slovakia Racing si bude plniť svoje povinnosti a samozrejme nebudeme robiť nič čo by znižovalo bezpečnosť alebo bolo v rozpore s pravidlami chceme len skvalitniť služby ,zrýchliť niektoré procesy v rámci registrácii a tech.preberania a vychádzať v ústrety jazdcom a šetriť im peniaze….čo sa týka tých nešťastných krytov budu zatiaľ akceptované aj karbónové a budeme doporučovať tie ,ktoré sú teda asi podľa pravidiel AA určené….taktiež sme zabezpečili s partnerom,ktorý bude na našich podujatiach predávať náhradné diely ,že tieto kryty budu k dispozícii ,takže si ich môžete v prípade záujmu zakúpiť u nas a myslím ,že ich budeme mať aj za veľmi slušnú cenu cca okolo 160 eur čo mám ja info.tak bežne su v predaji za cca 200 až 260 eur …tak aj takto sa budeme snažiť pomôcť ..

    1. CAMS nieje registrovana pod UEM,FIM takze je s tym trochu problem ,ale samozrejme je spolupraca medzi Slovakia racing a CAMS a prave preto ideme NA ich termin do brna a od nas maju tiez ponuku, ale tuto sezonu to asi nevyuziju …

      Sp

      1. Podľa mňa je dohoda s CAMS utópia. Škoda že ja tak ďaleko Most, dohoda by bola určite jednoduchšia a okruh ako taký je krajší, technickejší , zaujímavejší a určite aj lacnejší.
        Ale musíme sa zmieriť asi s bližším Brnom za štartovné ktoré tu doposial nikto neplatil ani v Adrii ! Tak som zvedavý na ten nátresk na štarte .

  2. To s tou plombou súdruhovia nevymysleli, hlavne v kategórii dvojtaktnej, kde je rozoberanie motora rutinou.

    1. aby sme sa spravne pochopili… technické preberanie samozrejme bude a zakladné kontrolné ukony sa vždy robiť budu…len to bude pružnejšie a viac sa bude prihliadať na motorky po poškodení ,ktoré prejdu opravami ,úpravami atď.

      ŠP

    2. Tak a zabava nam začina .

      že vraj na alpe možu byť karbonove :

      Napsal mně Michal Filla: „Jinak v Alpe Adrii se muzou pouzivat carbonové kryty motoru a vse je jak bylo. Psal jsem jim dotaz a uz mi odpovedeli..“

      Tak ako to teda naozaj je?????

      1. takže vážený jazdci …technické preberanie pochopiteľne bude na každom preteku ,ako som už spomenul pri niektorej z odpovedí ,len bude proces kontroly rýchlejší …niektorý si pamätáte ,ako to bolo na hungaroringu ,že sme nestihali ani prvé tréningy pretože sa preberala motorka viac ,ako 5 min…takže len chceme visť v ustreti jazdcom a rýchlejšie pracovať …nie na ukor bezpečnosti a toho čo si musia komisári samozrejme splniť v rámci preberania….

        kryty!!! budeme doporučovať hliníkové,kovové, pancierové 🙂 ,ale necháme jazdcom priestor na zabezpečenie týchto krytov dokonca zabezpečujeme partnera ,ktorý bude predávať náhradne diely na našich podujatiach aby boli kryty k dispozícii…
        treba chápať aj to ,že všetko stojí peniaze a politika Slovakia Racing je dať jazdcom za najlepšie peniaze jazdenie a služby s tým spojene a visť jazdcom v ustreti a dať im čas na nejaké prechodné obdobie je moja politika…..a keď kryt GB racing ,ktorý je plastový ,môže byť len preto ,že je schválený FIMom a v tom prípade neni problém mi príde minimálne divné prečo karbon je zlý…to len konštatujem…

        ako čítam ,tak pán Fiala ,ktorý ma osobne vôbec nezaujíma ,ale asi vinde jazdcom v ustreti a já mám byť ten ,kto si ich odoženie?? tibor takto to je …treba robiť kompromisy a bavili sme sa o tom ,ak chceme zmenu musíme vypísať dodatok a komunikovať ho ….vypisal som dodatok na kryty s tým ,že ich budeme doporučovať a dokonca zabezpečovať pre jazdcov…

        PRE info: na šampionáte sa riadime Technickýmy pravidlami AA a športové pravidlá máme svoje ,ktore už idú von!!

    3. A kde sa daju take kryty vobec kupit? A ten „poondeny“ karbonovy kryt som uz parkrat odskusal a vzivote sa mi nepredral,skor ked tam nasrobujes neaku pevnu cast tak hrozi prsknutie alebo vylupnutie bloku a to potom je kauza!

Napísať odpoveď pre slovakiaracing Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *